Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-07, 20:44   #12
Chubby`s wife
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Chubby`s wife er på en erverdig vei

Sv: Sukker under svangerskapet gir store barn

Her er min historie...

Mitt første barn veide nesten 5,5 kg 15 dager på overtid...
Da hadde en jordmor konstatert sukker i urinen en gang, men fastlegen min mente at jeg ikke trengte å ta en belastning siden blodsukkeret var så lavt den dagen...
Noen dager før fødselen var vi på overtidsvurdering hvor babyen ble målt å veie ca 4 kg... Det ble hastekeisersnitt etter tiiiimer med slit og kun 4 cm åpning. (Må også nevne at jeg fikk vannløsning med grønn farge)
Dette ble visst mer en fødehistorie??? Ihvertfall; jeg levde stort sett på stratos... fikk det samme suget når jeg ble gravid igjen. DA var jeg forberedt...
Tissa sukker ikke så langt ut i svangerskapet, denne gangen var heller ikke fastlegen min så villig til å sende meg på belastning, men jeg sto på mitt!
Joda, jeg hadde en mild form for sukkersyke, som jeg kunne regulere med kosten. Jeg så gjorde og gikk ned nesten 5 kg i svangerskapet!
Denne gangen fødte jeg til min glede normalt, 5 dager før termin. Men alikevel var jenta på 4 kg! Lurer på om de ville ha vært på samme str. om jeg hadde gått 15 dager over med henne også????
Ihvertfall hadde jeg en gyn/lege som hadde lovet meg fødsel den uka jeg hadde termin, så da ble jeg litt beroliget...

Phu...

Chubby`s wife er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat