Hei! Jada, det er fort gjort å bomme, men jeg har ganske ensidig kost, orker ikke lage så mye forskjellig lenger.... Og når jeg teller karber så tar jeg faktisk ikke med det som finnes i egg og salat og kjøtt og fisk. Det kaller jeg flisespikkeri!! Når jeg spiser egg og bacon til frokost så regner jeg 0 karber der (selvom det kanskje er litt..) og kyllingsalaten min (bestående av kylling, ferdisalat, fetaost, tomater, agurk og rapsolje) grovregner jeg til ca 3, middag består av fisk eller kjøtt og grønnsaker og smør og det beregner jeg til ca 5 (har jeg ferdigsaus tar jeg selvfølgelig med det som står at den inneholder) og kvelds er ofte et knekkebrød som jeg vet har 5 karber i seg. Så da regner jeg ca 13. Noen dager spiser jeg opptil 40, men jeg er ikke på "slanker'n" lenger egentlig (er 179 høy og veier 68..) så det går litt opp og ned med karboinntaket. Men jeg overstiger aldri 70 gram om dagen. I tillegg trener jeg 4-5 ganger i uka så jeg får heldigvis aldri dårlig samvittighet dersom jeg skeier ut med noe godis i ny og ne......