Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-07, 15:27   #59
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

må si at jeg sliter litt om dagen på kroppbildefronten....for all del er stolt over hva jeg har prestert for meg selv...men hodet henger liksom ikke helt med. Ser jo at jeg er blitt mindre og klærne er jo et godt vitnesbyrd på det, men samtidig ser jeg fremdeles bare den samme tykke meg - bare i mindre utgave fordi formene ikke har forandret seg noe spes...har fremdeles mage, små pupper til å dekke over mamgen ( det er vanskelig å endre på uten plastikk dessverre) og fleskete innside lår.....vet jeg er litt tullete, men ikke så lett når det er slik man føler liksom...håper det vil bedre seg ettehvert, men vet av erfaring at jeg kan bli så tynn jeg bare vil og likevel ha eplefasong og se ut som en tykk person....

har fått endel kommentarer på at jeg er jo så ung og har ikke godt av å være så stor derfor burde jeg kvitte meg med noen...og nå om dagen er jeg redd for at jeg fortsatt skal få sånne kommentarer selv om jeg når målet mitt og enda litt til liksom...og det er jo begrenser hvor mye jeg kan gå ned også da...

huff vet det høres rart ut, men henger vel sammen med flere ting - har jo gått ned ganske mye for mitt vedkommende og ut fra utgangspunktet ( mistet over 10% kroppsvekt) på kort tid og huden henger derfor ikke helt med og jeg føler meg dvask og pløsete. I tillegg fikk jeg den kommentaren jeg kanskje hater mest på ferien - om jeg er gravid- og det går nok fremdeles mer innpå meg enn jeg liker å innrømme...

men men men...det går seg vel til på et vis. men tror nok at det må litt fettsuging og bukplastikk ++ til for at jeg skal få det slik som jeg ønsker...