|
Sv: Vanskelig å telle karber!
Jeg teller ikke kalorier!!!
Det er nettopp derfor jeg holder på med dette, at jeg i utgangspunktet ikke trenger å telle og veie. Selvfølgelig veide jeg litt i begynnelsen - grønnsakene, for å se hvor mye karber jeg fikk i meg, men etterhvert har jeg slutta med det også.
Vekta går litt ned og bittelitt opp og står stille lenge, og plutselig mye ned. Hovedsaklig ned, over tid, og det er det som betyr noe. Målene går ned eller står stille fra uke til uke, over tid blir det også NED!
men: i motsetning til Libra, GreteRoede, og andre kurer slipper jeg nå å tenke mat i hver detalj.
Jeg tenker de store linjene; har bakt brød og muffins og laget fromasj jeg har i kjøleskapet i små tuppewarebokser, handler inn mat jeg kan spise, og passer på at det er grønnsaker i huset, - alltid!!! Bruker ketolysetablettene.
Nå spiser jeg når jeg skal ha mat, og er mett leeenge. Har stort sett ikke sug etter noe, men nå har jeg mensen, og det har vært litt strevsomt. Da har jeg spist litt nøtter og drukket funsaft og spist litt nullkarbomat, og jeg kom meg gjennom dagene og kvelden igår.
Hovedsaken er at dette funker!!! -for meg! Uten telling!!!
|