Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-07, 02:09   #1
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Nå har jeg "slukt" ketolyseboka til Torkil. . .

. . . men det gjør jo ikke så mye, for det var jo ikke så mange karber i den!

Hentet den på posten i morges, og satt på altanen på en av Bergens svært skjeldne godværsdager og leste. Ble ferdig i løpet av dagen!

Greit, jeg har sagt før at jeg er innbarka Atkins'er, men at jeg syns det kunne vært greit å få andre til å fortelle, få tingene forklart på en annen måte. Jeg er jo vant til sånt i jobben min som lærer - må jo som oftest finne sånn 15-20 ulike måter å forklare ting på for at de fleste skal få stoffet med seg. ..

Det som imponerer meg stort, er at Torkil kan si på 4 setninger det Atkins bruker 4 sider på. Han sier ting så kort og greit!

Og som jeg sa et annet sted: Det at han gidder komme til oss og svare på spørsmål når han helt sikkert ikke har tid - - -

Klart at for meg som gammel Atkins'erer var det ikke de helt store nyhetene der, men ett og annet var det da likevel i måten å se ting på. Og det inspirerte meg virkelig!

Hatten av for Torkil. Skriver utrolig godt, og svarer til og med på spørsmål - ikke bare på eget forum, men på vårt også!

Jeg går inn i ketolysekur (eller Atkins induksjon eller hva man nå måtte kalle det) på mandag. Har stabilisert meg i halvannet - 2 år nå, og nå kjører jeg en Torkil for å få med meg de siste kiloene!

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat