Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-07, 00:26   #9
HotLips
Nytt Medlem

HotLips sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 51
HotLips er på en erverdig vei

Sv: Har sinnsykt vondt.....auuuu...

Opprinnelig lagt inn av cathrine, her.

Dette skjer hver gang jeg tar meg sammen og spiser lav-glykemisk/lite karbo!!!Jeg får sååå vondt i den høyre siden... akkurat som jeg har skikkelig hold eller noe...
Har lurt på om det er milten ??? Det sitter liksom rett bak de nederste ribbeina,helt ut på siden.Også kommer det i litt sånne "tak",og jeg klarer liksom ikke å bøye meg fremover,men vil strekke meg ut...

Noen som har opplevd det samme?I dag er det sååå sinnsykt vondt så jeg må bare klage litt...*snufs*...

Heisann.
Jeg er forsåvidt heelt fersk her inne og har brukt et par dager til å titte og orientere meg her inne hos dere .
Leste innlegget ditt og jeg føler med deg! Jeg slet med galdsten i laaang tid før det ble oppdaget ved akutt sykehusinnleggelse og jeg fikk opreret bort galdeblæren som 17 åring. Hadde vært utredet med ultralyd osv, men de mistenkte ikke en slik tilstand siden jeg var så ung så de fant ikke noe den gangen.
Da jeg var gravid med datteren min fikk jeg nyresten i slutten av svangerskapet.
BEGGE deler er særs vondt!! Men tror nok galdesten var værts ja. Fødsel var peanuts i forhold til begge deler!
Jeg tror det er en mulighet for at du like gjerne kan ha nyresten som galdesten, men det er veldig vanskelig å si så signerer bare på det de andre har sagt DRA TIL LEGEN SNAREST og spar deg selv for kansje unødvendig mye vondt kjære deg.

Dette ble veldig langt da, men følte for å skrive tll deg .

Tips til slutt: Jeg fikk paralgin forte som skulle "ta smertene" før de var klar over hva som feilte meg, men om jeg tok de ble jeg bare værre. Alle "Forte" tabletter har det morfinliknende stoffet Kodein i seg som ikke er heldig om du har galdestein. Dette gjelder også for hormonet østrogen, jeg måtte kutte ut p-piller.

Lykke til Cathrine. Hadde vært godt å høre hvordan det har gått med deg da?