Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-07, 20:32   #3
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: Okei, nårenger jeg hjelp her!

Du bør minimum drikke 3 liter vann på denne tiden av året. Desto mer vann du drikker,blir du kvitt fler slaggstoffer som kroppen holder på. Selv varierer jeg mellom vann og farrisfor jeg blir litt lei vann i lengden.

Har du prøvd biff med bernaise og broccoli til frokost:-).Det reddet meg da jeg var lei egg i alle former. Liker du ikke dette så finn en favorittrett,legg til en feit saus,men broccoli er en grønnsak du bør like på grunn av næringsinnholdet.

Mål for vektnedgang,ja. Om det ikke er i kilo så kan det være å få på seg en gammel kjole el. Eller rett og slett bli kvitt f.eks hengemage,det hadde jeg

Lykke til jeg har litt dårlig tid så jeg må gå

Sist redigert av Skorpia : 09-08-07 kl 20:39.
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat