Tråd: THEs dagbok
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-07, 12:42   #329
THE
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
THE er ny på veien

Tilbake fra ferien!

Da er vi i byen igjen, og vekten viste - Ta-dah!

Halvannen kilo opp. Ikke så ille, men lagt til de andre, så er det jo litt

Jeg har vært gaanske flink, spist lite, mye grønt, endel kjøtt, og et par ganger har jeg virkelig spist sjokolade, i overkant av 100-150 gram ved et par anledninger, i tillegg til noen lakriskarameller, og to-tre (fire, når jeg tenker meg om), is i sommer. Har holdt meg ganske bra, til å ha vært omgitt av mat og god mat og kaker. Spiste også kake ved et par anledninger, og litt lav-karbo øl. Og generelt spist endel mørk sjokolade.

Det som har vært skikkelig dårlig de siste tre ukene, er trening. Man fyker jo bra omkring med tre unger, men det har ikke blitt noen egentrening. Har satt meg som mål å gå eller sykle til jobben minst tre ganger i uken. Tror ikke det blir noe overskudd til trening etter jobben den første måneden. Jeg håper å kunne gå ned 10 kilo til jul.. He he ambisiøs må man være. Det er 19 uker, så det er en halv kilo i uken. Burde være overkommelig?! Håper jeg...

SÅ idag kjører jeg på med fase to igjen, orker ikke fase 1, merker jeg, håper jeg kommer i ketose lett med fase to.

Har spist: En laktolight kaffe, to vanlige kaffe, 6 macadamia, en sjokofrokost.

Salat med litt pinjekjerner, ca. 50 g skinke, 1dl. cottage cheese med splenda og kanel (det er faren med en diett, man jukser, dette er ikke fase to...) Kalkun til middag, agurk, blomkål, en rute sjokolade, en pudding med laktolight, skal teste ut. Kanskje en bar også om jeg blir sulten..

Sist redigert av THE : 09-08-07 kl 18:42.
THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat