Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-07, 09:04   #53
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Ned 30 kg med lavkarbo og ketolysekur

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Tenk, over 30 kg.

Det er en prestasjon det virkelig står respekt av.

Du er en viktig motivator og inspirasjonskilde for mange av oss, du har gitt meg troen på at jeg også kan nå mitt mål.

Takk for at du er du, og grattis med fenomenal innsats!!!

Ser jeg er sent ute, men denne tråden har av en eller annen grunn gått meg litt hus forbi.

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Gratulerer, BiB!
Jeg beundrer virkelig tålmodigheten og standhaftigheten din.
Gode ønsker med i kampen mot resten av kiloene også!

Kjære Robyn og Extra!!

Tusen takk for gode ord til videre oppmuntring!! Og Robyn, det er slett ikke for sent

Det har vært en sann opptur, selvsagt med noen oppoverbakker også, det å endelig erfare at kroppen min og jeg kan samarbeide, og at mye av overvekten skyldes feil kunnskapsgrunnlag: Troen på mye grovt brød, grønnsaker, frukt og magert pålegg. Nå koser jeg meg med proteinrik og fet mat, litt gønt og kiloene forsvinner. Når nådd målet blir det mer grønt og sannsynligvis et Fedon-insirert kosthold.

Beste hilsen BiB som har fått en flott start på dagen takket være deres og Gerd sitt innlegg som møtte meg da jeg logga meg på

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat