Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-07, 09:21   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

Tenkte på musikk jeg da, først og fremst. Og da ALLER fremst kanskje The Archies (etter tegneserien av samme navn, forøvrig der både Scooby-Doo og Sabrina the Teenage Witch begynte)

Men det fantes altså et band som kalte seg The Archies, sånn ca 69-70??? (Hjelp mottaes med takk!) Og de sang:

"Sugar - oh, honey, honey -
You are my candy girl,
and you got me wanting you.

Oh, honey - oh, sugar, sugar -
You are my candy girl,
and you got me wanting you."

Vi går ikke videre, tror jeg. Resten er like SUKKERsøtt. . . Ikke en god lavkarbo-hit, nei!

Men dette var heldigvis en one-hit-wonder!!!

...og covret uendelig mange ganger

Joda, musikk er også velkommen.

...noen som husker "Space man, I allways wanted you to go into spaceman..."...
Hahahah, eller "informah! I know shegottabidibidibadi beia, I likke bombom deah!" (Noen som noen gang fant ut hva han Snow-duden sang om??)

Og sånne krager som man knøt rundt halsen, i hvit knipling eller hva det nå kalles. Tights, laange, mønstra fargesterke bomullsstrikkagensere og så knyter man en krage på det hele. Rart at noen fikk seg noe i det hele tatt på nittitallet

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat