Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-07, 19:26   #20
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Karbohydrat blokkere

Opprinnelig lagt inn av kstal, her.

Vurderer pr i dag å prøve dette for å se om det hjelper når jeg er nede i vekten jeg vil være på, for å se om det "strammer" opp litt.. koster ikke allverdens heller... Ser jo at de reklamerer tungt for veldig mye av dette, så noe må det jo være i det eller????

Mener du karbo blokkere eller ultralyd nå ?

Reklame er ingen garanti for at det funker, snarere tvert i mot. Om det hadde funket slik de sa ville de ikke behøvd å reklamere så voldsomt.
Jeg kjenner såpass mange som har prøvde såpass mye at jeg har en ganske sunn porsjon skepsis mot vidunderkurer - uansett type.

Og det med ultralyden som skal knuse/fjerne fettceller så de ikke kommer tilbake..... Hvis du vil betale 7500 for 2 cm (som er alt bl.a. Ultra Shape garanterer) så vel bekomme !