Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-07, 20:23   #25
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
32 kilo . At du klarte å "stå den av" med 8 ukers platå
sir meg at kuren gir annet enn bare vekttap. Hadde ketolysekuren vært slitsom hadde vel ingen klart å se vekten stå stille i 8 uker.
Flott gått!
Torkil

Hei, hei!!

Dette var en utrolig oppmuntring!!

Ja, "kuren" gir ufattelig mye mer enn vekttap, har bla skrevet mye om det i innlegg 196 i journalen min "Livet er her og nå". Kort oppsummert: Lavkarbo og ketolysekuren har gitt meg betydelig økt livskvalitet og jeg kaller det derfor min livsvarige belønning av meg selv:

Bedre søvn, jamnere humør, slutt på daglig hodepine og konstant følelse av influensa, daglig diaré er en saga blott, overskudd som før var utenkelig å forestille seg, en lettere kropp og, sist men ikke minst, økt selvtillit og selvaktelse fordi jeg nå har fått en nødvendig bekreftelse på at overvekten ikke bare skyldes manglende vilje og lav moral, men feil kunnskap om hva som virker på min kropp, og at jeg har klart det jeg bestemte meg for så langt: Å stå i følelsen, uansett hvilken følelse det er. Kun slik kommer jeg meg videre med økt selvinnsikt og som et rikere menneske.

Høres kanskje ut som mange floskler og honnørord, men det er sant fo rmeg, hvert eneste ord!

beste hilsen BiB

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat