Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-07, 15:26   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe en fortvilet og forvirret sjokoladejente ?

Opprinnelig lagt inn av sjokoladejenten, her.

Tusen hjertelig takk for mange gode svar . Det var virkelig kjekt å få så mange gode råd :-) Jeg tenker masse om dagene på hva jeg skal gjøre . Det jeg virkelig kunne tenkt meg er ett svar fra noen som har / eller som følger Eurodietten nå . Er det noen av dere som er inne på nettet her nå ????? Venter spendt på svar !!!!!!
sjokoladejenten

Hva med å snakke med Titti eller Enid (søk på dem med søkefunksjonen eller i medlemslistene) Enid er på ferie, men jeg tror jeg har sett Titti her inne.

Ellers vet jeg at den sikreste måten å finne ut på om eurodietten er noe for deg, er å oppsøke Lindberg-klinikken. Jeg vet ikke helt hvor disse finnes i landet, men et enkelt søk på gule sider kan hjelpe deg med det!
Du kan også høre med legen din om han/hun kan henvise deg.

Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat