Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-07, 01:14   #191
Vivendel
Medlem

Vivendel sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vivendel er ny på veien

Sv: Tror du det finnes engler?

Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.

Ja, jeg betviler naturligvis mine sanser. Og jeg synes forøvrig det er synd at du ikke besvarer mitt ærlige spørsmål når det blir stilt på en skikkelig måte. For når du unngår å svare på slike spørsmål, så får jeg ikke noe svar. Og grunnen til at jeg spurte var fordi jeg søker sannheten, også gjennom denne diskusjonen. Så hvorfor kan du ikke heller gi meg ditt ordentlige svar, slik at vi kan få en positiv spiraldiskusjon?

Hei Thorwald.
Jeg mente ikke å svare i tåka. Trodde at jeg var veldig klar...
Det jeg mener er at sansene mine har ikke vist seg å ta feil før eller i andre ting som fek at jeg ser syner eller andre ting som ikke er tilfelle. Jeg forstår ikke at du kan betvile dine sanser. Ser du eller hører ting som du i etertid vet at ikke fantes? Da ville jeg bedt om hjelp, men forklar meg hva du mener hvis jeg ikke sjønner hva du mener.(Sanser= hørsel, syn, følelser i huden, lukt, smak,)

For meg er det viktig å vite i mitt hjerte at jeg har rett, derfor vil jeg ikke la meg overtale eller overbevise av andre menneskers tale. Derfor ble det veldig viktig for meg å lese at Den Hellige Ånd er den som skal lede meg til den fulle sannhet og overbevisning. Noe han altså har gjort. Det vil si: ikke det at jeg vet alt ennå, men det jeg har trengt å vite har han vist meg. Det er fantastisk spennende å bli ledet av Den Hellige Ånd. Gud ønsker å utøse sin Ånd over alt kjød(=alle mennesker) Les kolosserne og Johannesevangelie. Be Talsmanen, Den Helllige Ånd om åpenbaring i ordet. Det er fantastisk hva som kan skje da. Spørr ham om englene fek. Lykke til.

start:100kg NÅ:95,5 delmål 1: 90, delmål 2: 80
delmål 3: 70 mål: 64
Vivendel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mett og sunn på Atkins Svar med sitat