Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-07, 14:51   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvor viktig er det å drikke vann ??

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Hmm. 2,5 liter vann i tillegg til brus høres litt for mye ut i mine ører. Jeg er uenig i at brusen ikke skal telles, for den inneholder jo veldig mye væske den også. Selv får jeg kanskje i meg 2 liter væske i løpet av dagen, og noe særlig mer gjør meg uvel. Jeg tror det er viktig å lytte til kroppen. Som Ziggy påpekte i artikkelen sin så er ikke de anbefalte mengdene noen fasit som gjelder for alle.

Farris teller som vann, men Cola og Pepsi Max og andre drikker som inneholder kunstig søtstoff teller IKKE som vann fordi de ikke er tørsteslukkere, men faktisk gjør en mer tørst. I tillegg inneholder mange av dem koffein som i seg selv er dehydrerende ! Derfor altså !