Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-07, 12:18   #33
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Flere som nylig har startet her?

Opprinnelig lagt inn av Solis, her.

Jeg har ikke fått tak i boka enda, men har forstått utfra denne siden at induksjon her er startfasen, og at man etter den, hvis man ser at kiloene går nedover, kan mikse utfra vanlige mattabeller, bare man holder seg under 20 karbo om dagen, har dere forstått det slik også?
Hyggelig at vi "ferskinger" kan utveksle litt også.

Nei, det er nok ikke riktig at du kan spise hva du vil bare det er under 20 gram. Jeg anbefaler aldri noen å starte med Atkins kosthold uten å ha lest boka. Det er en ganske radikal kostomlegging for de fleste og man bør være forberedt og gjøre det skikkelig fra starten av. Det er utrolig mye "tro'ing" og "har hørt at" ute og går. Mye feilinfo også dessverre. Men her inne har vi hjelp !

Inntil du får boka kan du lese mer her:

Fase 1: Induksjon :

Når du er er ferdig med induksjon kommer "vedvarende" og da økes karbene. Les mer her:

Fase 2: Vedvarende vekttap Lykke til !