Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-07, 08:04   #186
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 48
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tror du det finnes engler?

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Jeg tror englene/hjelperene kan "konkretisere" seg, enten ved at de tar en skikkelse, eller "låner" en annen sin og jobber gjennom dem, uten at "verten" med det blir en engel.

Jehovas vitner sier at dette er djevelens verk...

F.eks dersom vi "ser" en person som er død, da er det djevelen som spiller oss et puss. Og velger vi da å tro på at denne personen er en "engelutgave" av seg selv, ja da tror vi på djevelen. For djevelene er slu, og lokker oss mennesker til seg på områder hvor vi er f.eks sårbare.

Dette begrunner JV med at vi kan ikke komme tilbake når vi er døde, for i bibelen står det at den som er død, vet slettes ingenting (noe slikt) Altså, når du er død, da er det ikke mere, da er du borte.

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat