Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-07, 16:33   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, jeg er ny!

Opprinnelig lagt inn av Siss1, her.

Jeg spiser alt av kjøtt, fisk, skalldyr og fjærkre. Det meste av grønnsaker, smør, oljer. Jeg teller ikke kalorier eller veier maten, jeg spiser når jeg er sulten og spiser til jeg er mett. MEN jeg teller karbohydrater! Holder meg under 20 gram om dagen, og gikk ned mine 16 kilo på tilsammen 16 uker. !!

Det hørtes ut som et flott kosthold !

Og jeg blir stadig imponert når jeg hører/leser om folk som ikke veier maten, men allikevel vet akkurat hvr mye karbohydrater de får i seg. Selv med over 20 års erfaring klarer jeg ikke å beregne så nøye at jeg kan tippe forskjell på 20 og 40 gram karber. Jeg tror jeg kan det, for jeg har jo spist samme mengde og type mat før og målt det til en viss mengde karber, - men når jeg kontrollerer så er det alltid feil gitt ! Øynene mine juger !