Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-07, 16:23   #46
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Ned 30 kg

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Wow! Kjempebra! .....
Det er jo bare så motiverende for andre å lese om at du ikke har gitt opp selv etter så lang stagnasjon!
Stå på, dette går rette veien!
Trixie ......

Tusen takk for anerkjennelse og gode ord!!

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Det er mange veier å gå når man skal slanke seg så alle får være med i "klubben" uansett. Jeg er glad på andres vegne uansett om de har brukt den ene eller den andre kur. Det er dog en stor glede og inspirasjon for meg når noen får det til med ketolysekuren.

Vennlig Hilsen og en stor gratulasjon fra

Torkil

Hei og tusen takk for at du tok deg en tur innom!!

Det er så godt at det finnes leger som deg - og min fastlege- som er åpne for nettopp at det er "mange veier til Rom". Og utrolig bra at lavkarbotilnærmingen ikke lenger avfeies som sprøyt på impuls.

Jeg har fått mamma med på dette (diabetes 2) og hun har fått et nytt liv, nå skal "reservemammaen" min også begynne . Håpet er å få med pappa også, han veier mer enn jeg gjør. Nå venter vi bare på nye forsyninger av Ketolysetabletter. Det gode er at selv om veien til mål fortsatt er lang ser den ikke uoverkommelig ut. God og nok mat! Utrolig helsegevinst og stadig lavere vekt. Bedre enn det berømmelige "Kinderegget" i reklamen dette.

Tusen takk for at du har skrevet boken og har så fin nettbutikk

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat