|
Sv: Ned i vekt til ICSI
Opprinnelig lagt inn av Monen, her.
Det er sant som dere sier, vil jo gjøre kroppen mest mulig mottagelig for baby.
Men syns det er rart da at de anbefaler denne kuren på sykehuset i Porsgrunn.(Hvis det er tilfelle da. Har jo ikke hørt det direkte fra dem.)
Kanskje jeg bare skal kutte ut alt av hvete, pasta, ris, poteter, osv. og holde meg til kjøtt, fett, grønnsaker + noe youghurt 0.0% og frukt som mellommåltid?? Hva syns dere om det?
Da jobber jeg ikke for å komme i ketose, men lever jo sunt?
Hvis jeg bare går ned av det da. Men det vet man jo ikke før man har prøvd
Det er mange "sykehuskurer" ute og går, og få av dem er ekte. At du ikke har den fra sykehuset, men via andre er et tegn på at du bør være litt skeptisk. Nå er den du beskriver mye bedre enn de fleste andre jeg har lest om.
Du bør holde deg unna yoghurt 0.0 % og heller satse på naturell yoghurt. det er den beste.
Og om du holder deg til planen ETTER de første 14 dagene, vil du raskt merke endring. Anbefaler også Lindberg for deg om du ikke vil i ketose. (Men dietten du viser til etter de første 14 dagene er jo ketogen da ...)
Les Lindbergs nye bok, Fedons Metode. Det er den beste av Lindberg bøkene. Den gir et godt balansert kosthold uten ketose om det er det du ønsker !