Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-07, 23:44   #10
Fru R
Medlem

Fru R sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Veldig nær Bergen
Alder: 50
Fru R har en fantastisk aura rundt segFru R har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned i vekt til ICSI

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

2 uker uten proteiner er nok ikke farlig nei, men hva er poenget? Jeg forbereder kroppen min til unnfangelse nå, jeg er riktignok ikke en "prøverører", men jeg mener lavkarbo er det beste man kan spise for å øke fruktbarheten. Men så lenge man unngår poteter, pasta, ris, sukker og de fleste brødtyper, og får i seg nok fett, så har man jo gjort mye for både helse og fruktbarhet.

Vil gjerne signere her !

Jeg har lett for å bli gravid i utgangspunktet.... jeg var i ketose da jeg ble gravid og forble i ketose til jeg viste med sikkerhet at jeg var gravid. Ble gravid etter ett uhell.. Altså ikke planlagt.
Etter testen gikk jeg ut av ketosen, var kvalm samtidig. Og jeg blir dårlig av karber og den kombinasjonen var ikke pen... Men den varte jo bare i 1 uke.
Jeg ville vært i ketose,Og når du får vite datoen får innsettingen av egg kan du sakte men sikkert gå ut av ketosen i god tid før innsettingen.. Så du slipper de 2 tingene på samme tid ?

Du må nesten prøve å finne ut det som føles rett for deg .

Lykke til !!
Og hold oss oppdatert
Kjekt om vi blir flere her inne med barn i magen...