|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av Ingis-37, her.
Hei 
Melder meg inn her jeg har 30 kilo som må av og startet i går! Ser det er utrolig mange flinke slankere her, og blir inspirert av at andre får det til.
Aner ikke så mye om lavkarbo dietter, da jeg tidligere har hevet meg på diverse andre opplegg, som Grethe Roede, Nutrilett, Cambridge osv... alt uten spesielt hell. Har også prøvd Blodtypedietten. Det funket faktisk ganske bra, men synes det var vanskelig å skulle lage egne måltider til ungene som ikke skulle slankes, til mannen som er 0, og til meg som er AB. Uansett, alle kiloene er kommet på igjen +++
Synes det er veldig vanskelig å velge en kur, siden jeg ikke kan så mye om dette, og siden jeg synes det er en utfordring å skulle sette seg inn i alle mulige produkter og nye retter! Virker så tidkrevende...?
Vel, jeg er da en 4-barnsmor fra Bergen, som har som mål å gå ned nok til å få gjennomført bukplastikk. Regner med å få denne dekket av RTV.
Hører gjerne fra andre som er i samme situasjon. Det hadde vært veldig fint å ha noen å utveksle erfaringer med og kanskje være felles støttespiller.
Jeg har ihvertfall begynt. Det går i salater, egg/ omelett/ karbonader/ mer salater osv, og selvsagt mer veske enn tidligere. Jeg har plan om minimum 30 minutter aktivitet / trim hver dag.. noe som hos meg har vært totalt fraværende!! Håper jeg klarer dette!!!
Tar imot alle gode tips og råd med takk! Noen som har synspunkter på om man klarer fint å slanke seg uten å følge en bestemt diett, bare man holder seg til lavkarbo produkter?
Hilsen optimist 
Hei og velkommen!!
Jeg har samme mål som deg, og regner med å måtte ned i ca 70 kg. Starta m Atkins og har konvertert til ketolyse som jeg anbefaler fo rfolk m unger, lett å lage noe som passer alle. Anbef også å holde seg til en "kur", sjøl om jeg ser på dette som en varig endring, da det er letetre å finne "feil" om man er tro mot et opplegg dersom vekta står.
Lykke til!!

|