|
Sv: Tror du det finnes engler?
Opprinnelig lagt inn av BiB, her.
Er det noen av oss som har påstått at o%, altså ingen, vil tjene penger på evnene sine? Det må jeg ha oversett. Og, hva er det so gjør at du kan sette deg i en posisjon og kreve at de skal bevise evnene sine mot en pengepremie?? Det sliter jeg virkelig med. Jeg forlanger ingen bevis fra deg, for dine synspunkter og erfaringer.
fortsatt beste hilsen BiB
BiB, skal igjen ærlig innrømme at det kan gå litt fort i denne tråden da det er mange og lange meldinger. Får ikke med meg alt og husker heller ikke alt man har skrevet. Du vet godt jeg ikke mener noe vondt mot noen, og hvis du har gjort ditt beste så bør du være fornøyd med det. Jeg er hvertfall fornøyd med deg 
Angående 0% så er ikke dette noe dere trenger å påstå, jeg sier bare at det er 0% mennesker med ekte krefter som har prøvd seg forran Randi. For det er veldig mange mennesker som har prøvd seg men ikke klart å komme videre, noe som gjør meg skeptisk og som burde gjøre andre skeptiske.
Forstår at du ikke forlanger noen bevis av meg, for det burde da være unødvendig å motbevise noe som det ikke er jeg som påstår. Det blir aldri nok dokumentasjon, men jeg føler det er ganske mye bevis mot at det eksisterer en åndelig verden utenom den vi kjenner. Når det tilsynelatende skal være såpass mange mennesker med overnaturlige evner, da burde det ikke være vanskelig for meg å finne noen som kan overbevise meg om noe annet?
Jeg er kanskje for skeptisk til dette emnet, men jeg begynner å tro at andre kanskje ikke er nok skeptisk.
|