Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-07, 13:41   #163
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Tror du det finnes engler?

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

Vil også bare si at jeg er en veldig positiv og glad person. Ønsker alltid det beste for alle mennesker og bærer aldri nag mot noen. Hvis jeg kommer frem som en hoven person i mine meldinger, eller jeg viser for lite respekt for andres tro, så har det ingen verdi for diskusjonen å kommentere det. Hadde jeg virkelig vært en liten dritt, så hadde ingen skrevet svar. Ha en flott dag!

Jeg svarer alle jeg har lyst å svare jeg, uavhengig om jeg tror eller synes de er en dritt, om jeg mener jeg har noe som er viktig å få sagt for egen del, så dette blir for lettvint for meg.

Jeg har ingen formening om hvordan du er. Hva jeg tenker når jeg leser innleggene dine har jeg satt ord på, men det behøver slett ikke å si npoe om deg, at jeg opplever noe av det du sie ri innleggene som arrogant. Det er sikkert folk som tenker det samme om meg, og de er velkommne til å si det. Tilbakemeldinger bringer mehg videre.

med øsnke om en riktig god tur, BiB

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat