Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-07, 13:38   #162
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Tror du det finnes engler?

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

....Hvordan kan man påstå at 0% av alle de påståtte menneskene som virkelig har overnaturlige krefter IKKE er interessert i å tjene noen penger? Jeg mener å kunne påstå at teletjenester, TV-"prester", m.m. viser at det er mer enn nok lyst på penger her i verden.

Se her for hva jeg mener, dette er lettjente penger for en person som har overnaturlige krefter. Ikke en eneste person har kommet i nærheten av å kunne motta pengene. Jeg er interessert i å høre noen rasjonelle og fornuftige bortforklaringer på dette annet enn at de ikke er interessert i penger....

Er det noen av oss som har påstått at o%, altså ingen, vil tjene penger på evnene sine? Det må jeg ha oversett. Og, hva er det so gjør at du kan sette deg i en posisjon og kreve at de skal bevise evnene sine mot en pengepremie?? Det sliter jeg virkelig med. Jeg forlanger ingen bevis fra deg, for dine synspunkter og erfaringer.

fortsatt beste hilsen BiB

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat