Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-07, 22:04   #76
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: WOOHOOOO 21 juli skjer det

Jeg fikk ei bok til jeg.... Hm.... har bare bestilt en.Og så sjekket jeg og så det var samme ordrenummer og samme fakturanr. Men i følge MasterCard er jeg kun belastet en gang.

Sendte en mail til Amazon og forklarte at jeg hadde fått to bøker, men bare en faktura og på samme ordre. Spurte om hvordan de ville jeg skulle returnere den. Fikk et "goddagmannøkseskaft" svar med beskjed om at hvis den var feilsendt og jeg ikke ville ha den kunne jeg sende den i retur så skulle de kreditere det jeg evt. hadde betalt for mye ....

Javel

Så jeg gidder ikke orge med ny pakking, og gå på posten og betale for å sende pakke til England. Jeg beholder boka ! Er jeg slem da ?