Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-07, 10:55   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, jeg er ny!

Opprinnelig lagt inn av Solis, her.

oi, jeg har mye å lære, har ikke spist karbohydrater på to dager, bortsett fra det som er i 3 glass rødvin, så jeg skjønner jeg er ute og sykler....:-)
Tusen takk for mange tips, jeg skal lese litt mer om dette, og hvem vet, kanskje jeg mister mine 20 til jul og ikke finner dem igjen...

Ikke så mye karber i rødvin, men alkohol forbrenner før alt annet i kroppen din, dermed stopper man opp vekttapet i den stund man har det i kroppen

Som du leser her, så er nok Ketolyse eller Atkins passende for en med tjue kg overvekt. Begge er enkle å følge, og har mange tilhengere her inne, noe som er en fordel når man skal spørre om råd

Det finnes en del bøker ja, men ta deg en tur på biblioteket og let etter følgende:
Torkil Andersen: Slank med ketolysekuren
Robert Atkins: Dr Atkins New Diet Revolution (den siste på engelsk er best, for den er mest oppdatert)
Bedre uten brød (var det Wolfgang Lutz eller Kwasnievski e.l som skrev denne???)
Den siste boka er mest informativ, mens de to første beskriver en diett og en varig kostholdsendring!

Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat