Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-07, 08:33   #1
Lotusia
Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Alder: 41
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Toleranse for karbo ...

Jeg angrer så utrolig mye for at jeg kutta ut karbo helt!! Det har bare ført til at jeg tåler enda mindre mat, og ikke har jeg blitt noe bedre av candida symptomene mine (på begynnelsen ja.. men det gikk fort over gitt..)

Idag spiste jeg brun ris, fordi jeg prøver å kunne begynne å spise litt mennesklig mat igjen, men føler meg kjempe dårlig- nerver hopper, og jeg er kjempesliten!

Hvordan kan jeg begynne å tåle karbo som jeg gjorde før (altså tåle mins LITT av det!)? Må jeg trappe opp veldig langsomt? Jeg klarer jo ikke beherske meg når jeg først får den søte smaken i munnen.. så utrolig lenge siden sist- man glemmer det helt til man smaker det igjen, hvor godt det er..!
Eller er det sånn at det bare er å kjøre på et par dager til kroppen blir vandt med det? (regner med jeg kommer til å bli dårligere da..!) En rotasjons diett er kanskje bra? ris den ene dagen, havregrøt den andre f.eks? så jeg ikke begynner å reagere på ting?

Eller hvis jeg spiser en posjon karbo (ris/havre/rug) hver fjerde dag, vil jeg kunne opprette en tåleranse da? -(uten forhåpentlig å bli altfor dårlig..)

setter masse pris på kloke svar.

Sist redigert av Lotusia : 30-07-07 kl 08:59.
Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat