|
Sv: Dag 10, ikke ned ett gram
Opprinnelig lagt inn av lillekine, her.
Men skal prøve og kutte ut litt fløte og annet fett....
Håper det hjelper, for nå er det nesten sånn at jeg gir opp...
Hei hei, du må da ikke kutte ut fett i kosten! Når du spiser såpass lite karber som på ketolyse så må du erstatte det med fett.
Faktisk kan jeg opplyse dere om at for lite fett i kosten også er en god grunn til stopp i vektnedgangen!! Det var noe som gjorde at jeg stoppa opp for en tid tilbake.
Nei, ikke vær redd for fettet, kjør på med sunt og godt fett på ketolyse
Opprinnelig lagt inn av KrissiFontaine, her.
Unner meg av og til middager og andre måltider med fløte/smør etc, men ser at det stagnerer vektnedgangen noe.
Det jeg imidlertid sliter med er svimmelhet, spesielt når jeg reiser med fra sittende osv.
Andre som har opplevd dette, og hvor lenge kan jeg forvente å ha dette?
Krissi
SMØR tviler jeg sterkt på at kan hindre deg i å gå ned i vekt, når man sier at man skal kutte ut/ned på meieriprodukter så er smøret utelatt fra rådet. Smør er en ren og perfekt kilde til godt og sunt fett, IKKE kutt ut smøret, stek alt i smør, no worries
Det med svimmelhet har jeg også opplevd i starten av en ketose. En uke eller to var jeg rar i formen. Men det går over. Men om du spiser for lite, så kan det vedvare, om du er god og passe mett etter hvert måltid, så har du ingenting å frykte.
Disse symptomene forsvinner etter en stund når kroppen har vent seg til det nye kostholdet.
Men jeg sier igjen altså, damer. IKKE kutt ned på fettet!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|