Tråd: Hjelp ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-07, 17:21   #11
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp ...

han fikk laktose allergien i voksen alder.. så han reagerer mer og mer på ting enn hva han gjorde for to år siden... Nå er det nok at jeg steker mat i smør før han blir dårlig... Han går egentlig selv på lavkarbo... men etter tiden så har han reagert mer og mer på ting som gjør at vi rett og slett tenker hver gang vi lager mat... Vi forsto ikke en gang hvorfor han ble så dårlig etter karbonade når vi grillet... da hadde vi hatt karbonade og salat... så hører vi at av og til å blir kjøttet blandet med melk mens de jobber med den... så derfor tenker vi mer og mer på det... etter jul kunne han spise vafler ( høykarbo) uten å bli dårlig... men laget en gang oe- lapper og han låg rett ut med syken...

men denne melagen har jeg skaffet såg den i butikken etter jeg såg her.... selv om jeg tåler melkeprodukter så vil jeg kunne følge han også siden han også følger lavkarbo.. men det som er at jeg har rett og slett ikke tid eller energi til å lage TO mat hele tiden... og han er borte 14 timer hver dag... derfor er det jeg som lager maten her... men jeg stooor koser meg på kjøkkenet a

tuusen takk for all opplysningen!!!

linken : www.utenmelk.no var veldig hjelpsom! takk tusta85!

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat