Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-07, 18:58   #79
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd)

Trådstarter var egentlig ikke trådstarter, men en som la inn sitt innlegg som kommentar/svar i en annen tråd. Den ikke hadde noe med opprinnelig tråd å gjøre og ble derfor flyttet.

Vintage ble litt "snurt" fordi vi ikke tok ham alvorlig og forsvant samme dag hans 6 innlegg ble skrevet i denne tråden. Han har ikke vært her siden.

Han avsluttet med følgende:

Sitat:

Jeg skjønner jeg er uønsket her, jeg vil bare si at jeg har diabetes å stri med og den krever disiplin, noe den har til felles med overvekt. Mitt råd til overvektige må være; skaff fokus på annet enn mat, kutt ut dietter, tren/øk aktivitetsnivå, diskuter annet enn neste måltid ellers kommer dere til å se ut som yokohamafendere hele bunten.
Dere skal få slippe å høre mer fra meg