Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-07, 18:42   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg må da nødvendigvis være i ketose?

Opprinnelig lagt inn av Zen, her.

Jeg fikk ikke utslag på stixen i dag, og har mistanke om at det har med medisinene jeg tar for tiden. For, jeg må jo være i ketose når jeg spiser mindre enn 20 gram karbohydrater om dagen?

Det må nevnes at jeg fikk utslag i går, når jeg ikke tok medisinene.

Hvis du spiser mindre er 20 gram pr dag bør du absolutt være i ketose. Stix forteller jo ikke hele sannheten. De forteller bare hva som skjer i urinen din, ikke jva som skjer i kropppen. Fikk du utslag med samme matmengde uten medisiner er det nærliggende å tro at det er medisinene som på en eller annen måte påvirker prøveresultatet.

Jeg ville ikke bekymret meg i det hele tatt over manglende utslag. jeg er i det hele tatt ikke særlig begreistret for disse stixene, for jeg mener de skaper unødig engstelse/frustrasjon og faren for at folk endrer noe som allerede er bra nok, - bare fordi stixen ikke viser noe resultat !

Ta det med ro du Zen - du er så flink å strukturert atte !