Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-07, 14:56   #3
reidun50
Medlem

reidun50 sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Alta
Alder: 68
reidun50 er en juvelreidun50 er en juvelreidun50 er en juvel

Sv: Hei hei..ny her på forumet!

Har kjøpt nettkurset. Fire forelesninger som du kan starte og slutte akkurat når du vil, og på hvilket tema du vil. OK. Lærer mye.
Eneste dumme er er at lyden på spørsmålene fra salen er dårlig, så en kan ikke høre hva de spør om. Svaret får en imidlertid med seg, så det er ok.
Har lånt boka, og den har vært god å ha. Ikke alltid en har pc'en med seg. Lettere med bok da, syns jeg.

Jeg har også gått på mange ulike kurer, og gått litt mere opp igjen hver gang, nå tror jeg kanskje at dette opplegget går. Jeg er rett og slett overømfintlig mot mel og sukker!!! Når jeg tenker slik, er det lettere å forstå hvorfor kroppen min har reagert med slik hevelse på alle disse karbohydratene.
Etter 7 uker har jeg gått ned seks kilo. Ikke så mye som jeg hadde håpet på, men kuren er til å leve med, så da er det viktigste at det går nedover.
Jeg har valgt å være med på dette forum, og ikke ketolyse.no sitt forum, blir vel litt overlapping tenker jeg. Dessuten er dette gratis, så...

Det jeg imidlertid har erfart, er at i de fire ukene jeg kun gikk ned et kilo tilsammen, var det godt å hente nytt mot til å fortsette her inne. Hadde veldig lyst å gi opp, trodde ikke dette var noe , nei!!!
Men det løsna, slik de andre sa at det ville gjøre. Mange flotte folk, og mye hjelp å hente her!!!!

Vet ikke om ketolyse og amming, men du kan jo starte litt forsiktig, kanskje. Kanskje det er forskjell om du fullammer eller om du bare ammer om natta..? Sikkert noen andre som vet dette.

reidun50 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat