Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-07, 02:07   #77
Sondre
Medlem

Sondre sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Sondre har en fantastisk aura rundt segSondre har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tror du det finnes engler?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg tror på engler, eller hjelpere eller hva folk vil kalle dem.
Å si at de ikke eksisterer fordi de ikke kan se dem er som om å si at du ikke tror på lufta vi puster inn heller..

Du ser ikke lufta, men du føler fraværet når den ikke er der.....

Unnskyld meg men dette er typisk argumenter som ikke gjør mer nytte enn å vise hvor dårlig utgangspunkt du har. Har ofte hørt den om strøm. Du kan ikke se om det er strøm i stikkontakten, du må bare stole på at det er strøm der og hvis du tar på den kan du jo dø. Man ser altså ikke strømmen, man kan ikke observere den med øynene, men likevel så er den der. Utrolig ikke sant?

Slike argumenter er totalt håpløse, man kan måle strøm med et voltmeter å se at det faktisk er noe der annet enn døde ledninger. For å si det slik, du kan til å med erfare det personlig at det faktisk er strøm i ledningen med å ta på den. I tillegg kan man måle luften og hva den inneholder, og du kan puste den inn. Dette er ting som kan reproduseres om og om igjen, er deterministiske og faktiske.

Det jeg egentlig ville si, er at du ikke kan si det du sier.

Sondre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ray & Terry's Longevity Program - www.fantastic-voyage.net - Leve lenge: http://longevus.blogging.no Svar med sitat