Tråd: Om utroskap
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-07, 12:42   #37
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Om utroskap

Jeg er såpass gammel med såpass mye livserfraring at jeg nok har prøvd det meste. Jeg tror det er spenningen som gjør at folk velger forskjellige typer samlivsformer.

Og spenning er greitt det. Man man kommer før eller siden til et metningspunkt, hvor spenningen ikke er så attraktiv lenger. Hvor det rett og slett blir for mye "spenning". Jeg har iallefall opplevd NOK så det holder !

Jeg er ikke i tvil om hva jeg foretrekker nå, - på mine gamle dage. Og det er et monogamt forpliktende forhold. Jeg føler absolutt ikke behov for den type spenning. Heldigvis føler min kjære det på samme måten ! Vi har en meget klar avtale.