Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-07, 09:14   #32
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tror du det finnes engler?

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

Ville ikke du ledd litt av kameraten din hvis han en dag påstod han hadde vært bortført av romvesener og tatt med til et annet solsystem?

Absolutt ikke! Jeg ler ikke av mine egne venner på den måten. Hadde en av mine venner påstått noe slikt, hadde de enten vært syke eller faktisk opplevd det. Ingen av delene er noe å le av.
Jeg har forresten venner som har vært (om mulig) enda større skeptikere enn deg, VIRKELIG store skeptikere. De har hånet og ledd av alt "overnaturlig" og vært skikkelig vitenskaps-tilhengere som avfeide absolutt alt slikt. Ja, som deg. Noen av dem har, etter egne opplevelser, snudd helt om. Det er nesten skremmende hvordan de har snudd. Dette er mennesker som ville plukket fra hverandre andres opplevelser ned til den minste detalj for å finne en rasjonell forklaring. Allikevel tror de nå, pga. det de selv har opplevd. Interessant.