Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-07, 09:13   #31
Sondre
Medlem

Sondre sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Sondre har en fantastisk aura rundt segSondre har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tror du det finnes engler?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hmm. det er hvertfall veldig mye sneversyn her i verden. Alt er ikke bare enten svart eller hvitt Folk er liksom så ille opptatt av å ha noe å kritisere/se ned på/lage kvalme ut av, at de ikke klarer å se nyanser. Jeg anser megselv ikke som noe særlig begrenset bare fordi at jeg tror på engler.. Heller motsatt. Men det er kanskje fordi at jeg ikke ER det jeg tror på da. Men herremin. Folk elsker jo å snakke nedlatende om alt mulig Vil ikke ta i fra noen den gleden..

Ellers så liker jeg fred og krig og sånn...

Jeg har tidligere sagt i tråden at verden er ikke alt svart og hvitt, så du har rett i det. Men hva får deg til å virkelig tro på engler? Hvorfor skal du gidde å tro på engler? Hadde ingen fortalt deg hva det er, ville du aldri trodd på det. Hva med UFO og bortførelser av romvesener? Det er mange tusen som påstår dette, det finnes video og bilder på nettet. Tror du på dem?

Hva med gjenfødseler? Tror du også vi blir gjenfødt? Hvordan kan det da ha seg at vi blir flere og flere mennesker i verden? Hvor kommer nye "sjeler" fra? Hva med "ut-av-kroppen" opplevelser? Det er jo ganske mange som påstår å ha opplevd dette... tror du på slikt også?

Hvis engler er det eneste noen av dere tror på, hvorfor bare engler? Hva med andre religiøse eller åndelige skapninger? Engler er meldebud fra gudene, har dere fått noen beskjeder dere mener ikke kan stamme fra deres egne tanker?

Hvis en eneste person kunne vist at de har en eller annen form for overnaturlige krefter så ville den personen blitt styrktrik. Personen ville også vært ansvarlig for å rasere mye av de fysiske lovene som vitenskapen har kommet frem til. Man hører om så mye rart, hvorfor er det ingen av disse som virkelig kan vise frem disse "kreftene"?

Jeg mener det er fordi det bare er tull å vås og enkelte mennesker vil gjøre alt for å lure oss.

Sondre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ray & Terry's Longevity Program - www.fantastic-voyage.net - Leve lenge: http://longevus.blogging.no Svar med sitat