Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-07, 18:22   #26
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.

Det var aldri min mening å bringe frem vonde følelser hos noen. Tvert i mot.

Men du får kanskje tygge litt på den følelsen, og vekte den mot din fornuft. Så får du navigere ut i fra det. For det som er rett for den ene, er jo ikke nødvendigvis rett for den andre. Og jeg vet jo ikke om dine følelser angående dette var vonde eller gode. Men det er ikke for sent å korrigere sin kurs, basert på hvordan du ønsker å føle deg i fremtiden. Men uansett hvordan dette henger sammen, og hva du måtte gjøre, ønsker jeg deg lykke til videre på ferden!

Det viktigste er jo i grunnen at man ikke er bevisstløs i forhold til de valgene man tar.

Neida...Men jeg beundrer mennesker, som kan tenke så lite på seg sjøl, og så mye på andre...

Jeg tenker jo også på andre...Men i størst grad, på "mine" egne...
Føler det ligger litt instinktivt i meg...Ta vare på de jeg er glad i først, og så kommer alle andre i andre rekke....
Og for at jeg skal kunne ta meg av de jeg er glad i , er det viktig at jeg KAN gjøre det...At jeg har tatt meg av mine ting først....Om du skjønner?...

For å kunne "gi" bort penger, eller støtte en sak (iallefall med myye penger), er det for meg viktig, at mine behov er dekket først...

Men saken er jo klar!
Om jeg hadde kunnet betale min gjeld+hjulpet familie og venner, og FORTSATT hatt penger igjen, så skulle jeg med glede delt litt med "resten av verden" også...

Så må jeg nevne helt til slutt da, at jeg gjerne gir bort mine siste mynter i lommeboka om det kommer en litt sliten jente/gutt bort til meg, og spør meg pent..

finnes ikke et "nei-bein" i Hyper da nei....

Så jeg er da snill..bare en liten smule egoistisk i visse sammengenger...
Men det er vel de fleste av oss...?

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat