|
Sv: Ufrivillig ketolyse og ketosepause ...
Takkfor alle lykke ønskninger og trøstende ord. Takk også til Torkil, jeg vurderte å dra til legen min og be henne ordne meg slik som du beskrev, men hun hadde ferie, og jeg er ikke svimmel mer.
Det ble en uke med en ekstrem hodepine etter ryggmargsprøven, unner ikke min værste fiende det jeg har slitt med. I tillegg måtte jeg ligge uten pute for å utjenve trykket i ryggmargen, det førte til spenningshodepine i nakke og hode som også var fra helvete. Jeg har vært ganske fortvila og deppa denne uka, men nå er endelig den gode gamle meg tilbake igjen... Etter 13 dager...
Kanutten; I epikrisen min står det at jeg har hodepine og vertigo, det er vel virus på balansenerven etter hva jeg har hørt. De fant ikke noe skummel på ct og alle prøver de fikk ut av ryggmargen var fine, så jeg er frsik som en fisk... Har tenkt på at det kan ha vært utløst av mye rart, stress, mas og både fysisk og psykisk sliten. Omtrent alle kritikere til kuren har konkludert med at det er den sin skyld, virker som mange er misunnelige på at jeg har kommet med ned i vekt, at de ikke unner meg det, liksom... Og nå øyner muligheten for at jeg bør slutte og komme meg opp i vekt igjen. Ja, sånn føler jeg at enkelte tenker. Men nei, jeg spurte leger og nevrologer på Ahus og de var sikre på at dette ikke hadde neon sammenheng med kostholdet...
Så nå er jeg frisk og om 10 timer drar vi på etterlengtet ferie!