Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-07, 11:14   #17
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Heeelt fersk jeg!

Også er det jo endel bensinstasjoner som har litt dagligvarer, som feks makrell i tomat(spis makrellen), sardiner i olje, avokado, reker,kokt skinke eller annet kjøttpålegg, majones (selv om den ikke er å anbefale pga transfett, så er det bedre enn ikke noe fett mener jeg), tubeost eller annen ost (vet ikke hva du kan spise av ost på ketolysedietten), babybel, grøntfor av en eller annen sort, nøtter.....og ikke minst VANN i bøtter og SPANN

Ostepølse eller burger uten brød er grei nødmat. Noen bensinstasjoner har også kylling. Kanskje har de mikroovn, slik at du kan kjøpe en eller annen frossen rett å varme opp?Tre minutter...Enkelte har frosne laksefileter. Be om å fa den tint/kokt i mikroen, få den servert på litt salat. De fleste gjør alt du ber om, har jeg erfart.

Ja....sett fantasien i gang...Det er mye en vanesak.

Lykke til!

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 20-07-07 kl 12:13.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat