Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-07, 09:33   #64
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd)

Min høyeste aktelse for de av dere som prøver å beholde et visst diplomati i denne debatten, men ærlig talt dere:

Når en person kommer brasende inn på et lavkarbo-forum med relativt mange aktive medlemmer og lirer av seg noen fraser om verdensmester og utholdenhetsidrett, toppet med noen dårlig rettede fornærmelser - nøyaktig HVA tror man at man kommer til å oppnå....??

Tror man virkelig et eneste sekund at noen av oss da kommer til å slukøret si: "Åååjavel da - ja, da får jeg nesten kutte ut lavkarbo og blir idrettsmester isteden da..."

RULL INN DU A!
Jeg tipper de aller fleste av oss HAR faktisk forsøkt andre dietter UTEN RESULTAT! Men grunnen til at vi går på DENNE dietten er at den FAKTISK FUNKER!
Tror noen at virkelig at vi er så dumme i huet at vi frivellig kjører et livsfarlig løp her til ingen nytte?! De fleste av oss her er voksne og fornuftige mennesker, og jeg blir provosert av indisier på at vi (og igjen - vi er faktisk ganske mange her!) angiveligvis ikke har peil på hva vi driver på med.

Så jeg er i utgangspunktet tilhenger av diplomati også, men jeg gidder ikke bruke kvota mi på dette her. Kommer du med teite utsagn, vær forberedt på å få noen tilbake. Eller som man sier:

If you can´t stand the heat, get the hell outta the kitchen!

Hvis trådstarter tilbyr seg å ikke vise seg her igjen, vil iallefall jeg gjerne ta imot det tilbudet med takk.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat