Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-07, 01:00   #8
Siss1
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 53
Siss1 er ny på veien

Sv: Heeelt fersk jeg!

Hei! Og velkommen hit.....
Så flott at du ikke har hatt "problemer" med din kropp i form av lav selvtillit f.eks (jeg forstår deg slik at du ikke har det..), men som du selv påpeker så er det jo langt fra bra for helsa med så mye overvekt. Vil tro du ser en del av det i din jobb...(antar at du er ambulansesjåfør).
Jeg syns det er flott at du tar tak i dette og velger å gjøre noe med det. Det bekymrer meg litt at du starter med å sette begrensninger for deg selv, og fokuserer på de problemer som eventuelt vil oppstå ved å følge denne dietten... Jeg kjenner flere ambulansesjåfører som ikke har noe problem med å holde en bestemt diett. Syns det er rart at det ikke finnes kjøleskap på stasjonen din...? Er det normalt? Da hadde jeg faktisk kjøpt et lite selv som kunne stå der....(Vet det koster litt, men en god investering hvis det hjelper deg!). Trening er jo også viktig så hvis du ikke trener til vanlig, så er det en god start. Hvis det er heeelt umulig for deg å følge ketolyse, så finns det andre gode alternativer. F.eks den gode, gammeldagse måten; innta mindre enn du forbrenner og mosjoner mer....Ønsker deg uansett lykke til, og er helt sikker på at du finner ut av det! Det krever litt tenkning og planlegging, men blir fort en vane! Masse lykke til!!

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat