Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-07, 21:22   #54
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd)

Opprinnelig lagt inn av Maxxx, her.

Nå synes jeg dette gikk litt over stokk og stein. Vedkommende som startet innlegget har da ikke gått til personlig angrep på noen, men forsøkt å komme med informasjon så godt han kan.
Derimot svares det av mange med personlige angrep.
Kan vi ikke holde oss til sak og ikke person? Det blir litt i overkant dette syns jeg.
Eller har jeg gått glipp av overtramp fra denne personen som hjemler de sterke personlige angrep?

Synes Vintage selv gjorde en glimrende jobb med å være usaklig:
Å kalle folk på lavkarbo for yokohamafendere, å påstå at vi ikke tenker lenger enn på neste måltid, å påstå at vi ikke trener, å si at ingen av oss har peiling på hva vi driver med samt å komme med direkte feilinformasjon. Synes ikke det er rart at det ble litt hett her inne jeg

Dessuten - å starte sitt første innlegg på den måten som han gjorde, uten å presentere seg eller noe, viser vel bare at han ønsker å provosere? Da får man tåle litt motstand.

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat