|
Sv: Havregryn's smågryn(t)
Nå begynner det å hjelpe,jeg føler meg bedre i sinn & skinn,og i dag har jeg tatt cocosa 3 ganger,dvs 3 ss.Og kroppen er mye mere fornøyd nå enn da jeg spiste meierismør i "allmass".Kan jo være saltet i smører som ble for heftig,hva vet jeg.Føles iallefall sunnere med cocosaen.Selvfølgelig har jeg tat litt smør,men i dag er det ikke blitt mer enn ca lite 1 ss max.Jeg har spist endel egg i dag,tunfisk og salat¨,Kässlerskinke fra sverige og littepitt brokkoli. Trent vekter har jeg fått gjort,men da merket jeg at jeg var sliten gitt.Er veldig overbevisst om at det er en ny-ketose-periode som gjør meg mere sliten nå,og med hodepine.
Måtte legge meg nedpå å sove litt etter jobb pga det ovenfornevnte.Ble mye bedre da.
Sulten føler jeg slett ikke nå med cocosaen,men det jeg merker er at jeg blir litt sånn-hva-skal-jeg-kalle det;skjelven i kroppen når det har gått noen få timer,merker at nå er det spisetid selv om det ikke er direkte sult med romling i magen.Da har det gjerne gått noen timer siden siste måltid så det er ganske så passende,og da må jeg spise ellers blir jeg rett og slett uvel. Godt mulig det er forbrenningen som får kickstart av cocosaen.Jeg håper det da
Har også hentet MCT oljen i dag.Er ikke sikker på om jeg skal begynne å ta den nå eller vente til det er slutt på cocosaen.
P.S Hunden elsket cocosa på maten,han fikk en teskje...
Hovedfokus: Velvære
|