|
Sv: Veiing av kroppen
skjønner hva du mener iset...mange blir lett opphengt i vekta. Vet jeg kan bli det selv i perioder også og før deppet jeg mye over vekten, men nå - ja, som sagt prøver som sagt å ikke gå mer enn en gang i uka, men hender at jeg gjør det fordi jeg syns det er greit å følge med om noe skjer liksom. Men er ikke sånn manisk som jeg har vært før enkelte ganger.
Bryr meg heller ikke lenger om vekta sånn sett kunne godt veid det samme som jeg gjorde før jeg begynte på ketiogen diett viss jeg visste at det var muskler det var snakk om og ikke fett liksom, men i.o.m at jeg ikke har sånn tanita vekt og kan sjekke dette selv så blir vekta en indikator på om man er på riktig vei sammen med målebåndet.
For mange her som har slitt med vekta i mange år blir også det å veie seg nå gjerne en hyggelig opplevelse nå som vekta går andre veien enn før ifht det det har vært tidligere.
Men ja - det er sørgelig når folk blir så opphengt i vekta at de ikke ser NOE ANNET enn det tallet. Mange unge jenter f.eks som ikke evner å skille mellom ekstra vann og situajoner du nevner og reell vektoppgang.