Tråd: Europrat 2007
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-07, 04:19   #76
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Europrat 2007

Det jeg er overrasket over ifht ed - produktene er at det faktisk er ganske mye karber i de produktene! Var ikke klar over det .....gikk jo rett på fase 3 med 2 produkter per dag + 1 brødmåltid + 2 kjøtt og grønnsaker måltid + nå 1 porsjon frukt....men det oppllegget der kan jeg bare glemme. Vekten stod bom stille en stund kjørte jeg i meg det der. Så har kuttet ned til et ed produkt + enten frukt elle brødmåltid + det andre per dag og da løsnet det

så ketogen diett er definitivt det rette for meg - får i meg mindre karber da faktisk enn om jeg bare skulle hatt ed produkter liksom, men greit med ed - produkter for variasjon.

men gleder meg til å bli helt ferdig....vet jeg kommer til å gå tom for produkter før neste time men tror ikke jeg gidder bestille flere...i så fall bare muslibarene, men håper jeg definitivt er ferdig neste gang jeg går til legen....er så spent