Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-07, 14:01   #16
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Du trenger virkelig ikke å ha dårlig samvittighet for ikke å trene! Jeg trener heller ikke men går den raskt likevel. Nå tenker jeg trening som å jogge og gåtur. Men hvis jeg sier pilates eller styrketrening med vekter så blir det noe annet. Mye mer effektivt med vekttrening enn å bruke beina til å komme seg fort frem. Har veldig lite å si for vektnedgang, så hvorfor stresse med å jogge?

Men derimot hvis du liker å gå tur for å få frisk luft og se på naturen så er det meget bra å komme seg ut en tur. Men ikke for å miste fett.

Jeg gidder ikke å trene nå, går jo fort ned likevel, men når jeg er slank så skal jeg begynne med styrketrening.