Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-07, 19:05   #16
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: MCT olje, Hvor kjøpe, og til hvilken pris?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Altså, det er så strenge merkinger i Norge med utløpsdato atte. De gjorde et forsøk med egg, som såvidt jeg vet har en utløptdato på én måned, men etter ett år så var de like fine!! Så de mente at folk i hvert fall kunne spise dem i et halvt år etter innkjøp, har kanskje noe med at det er konservert og har mye fett i seg, og mct-olje er jo mettet fett, så det skal vel en del til så lenge lokket står tett og etc.
Jeg tar den gjerne jeg

Tror også det er best å ta sanseorganene til hjelp om man er usikker. Folk kaster så mye god mat at det er en skam.

Jepp, enig med deg . Men tingen her er jo at den har stått åpna en god stund da ...

Utløpsdatoen er jo uansett langt frem i tid - 2008, tror jeg det var ... synes selve flaska lukter litt "løk", men det kommer nok bare av at den har stått i kjøleskapet.

Det er ikke store slanten altså ... noen spiseskjeer kanskje. Men da får du iallefall et inntrykk av hva det dreier seg om. Kan ta den med når vi treffes igjen .

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat