Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-07, 17:52   #12
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: MCT olje, Hvor kjøpe, og til hvilken pris?

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Du må nok kaste den hvis den er gått ut på dato. I hvert fall hvis det er mer enn en uke synes jeg. Har et tips siden det for de fleste kan bli litt mye å fortære en halv liter på den måneden den er holdar.
Når det er gått en måned som er holdbarheten etter den er åpnet, så frys resten ned i isterningspose.

Mener du den ikke er holdbar mer enn en måned etter åpning, selv om man ikke drikker av flaska? Har en skvett stående i kjøleskapet nemlig, den har stått der leeeeenge (men er ikke utgått på dato).

Synes for øvrig ikke MCT-olje hadde noen som helst effekt på meg, jeg ... Så sånn sett er det ikke så farlig, men tenkte jeg kunne gi den bort hvis noen i nabolaget hadde lyst til å prøve for eksempel ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat