Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-07, 14:37   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Da var det min tur til å klage litt! :)

Hei! Vil først si jeg synes du er veldig flink!
Og det er gode råd du har fått her, det er lite vitst i å stresse.
Jeg er helt omvent av deg, hehe, jeg tør ikke veie meg, og måler i stedet. Det er uansett veldig greit, virker det som, for de som har stagnasjon i vekta, så går de ofte ned en del i cm likevel!
Og det er helle ingen fasit på hvilke mål vi skal ha, akkurat som det ikke er det for hvor mye vi skal veie. Det avhenger av kroppsform, høyde og muskelmasse.

Når det gjelder meieriprodukter, så har DJW rett, det kan oppleves som partystoppere for noen. Men alt i overdrevne mengder er en dårlig ting, og jeg synes ikke det virker som du overdriver. Vent først og fremst til du har veid deg, så du ser om du har fått resultater (og vei deg for alle del på samme vekt hver gang, det kan variere mye det der!) og om du ikke har resultater, så kan du prøve å kutte ned på meieriproduktene. Etter hva jeg har lest så er det fløten som de fleste reagerer på, så den kan være grei å kutte ut først. Så ost og rømme/creme fraiche. Men ikke kutt ut meierismøret, har aldri hørt at det har stoppet partyen for noen, og er helt essensiell med tanke på det perfekte og rene fettet du får i deg!
Mange opplever også at de får spark i fettforbrenningen ved å ta cocosa elelr MCT-olje som tilskudd. Så det kan være et godt tips! (Jeg har merket det godt med cocosa extra virgin som jeg kjøpte på helsekost).

Ellers så må noen være obs på varer som tomater, nøtter, kunstig søtning, brøderstatning.

Det går seg til, det er bare gått to uker, og det er en brøkdel av tid i ditt nye liv

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat